Osoba, która zgłębi i wdroży zdobytą wiedzę nabędzie umiejętności skutecznego działania w sprzedaży wykorzystując dostępne narzędzia i techniki oraz cyfrowe narzędzia pomagające w sprzedaży w przedsiębiorstwie.
Dla kogo
Handlowcy, sprzedawcy
Kierownicy działów handlowych
Osoby, które chcą poszerzyć wiedzę i umiejętności w zakresie m.in. nawiązywania kontaktu z klientem, diagnozy potrzeb sprzedażowych, prezentacji oferty, odpowiadania na obiekcje, finalizacji sprzedaży
Uczetnik po szkoleniu
Umiejetnie poszukuje rozwiązań do zarządzania relacjami z klientem
Identyfikuje rozwiązania do realizacji różnych form sprzedaży odpowiednie do specyfiki rynku i przyjętego przez firmę modelu biznesowego
Analizuje i wyciąga wnioski ze strategii rozwoju sprzedaży
Identyfikuje właściwe działania i narzędzia wspierające działania sprzedażowe
Proponuje działania sprzedażowe dostosowane do ścieżki klienta
Planuje działania w oparciu o potrzeby klientów
Dostrzega różnorodności potrzeb klientów
Komunikuje się z klientem w sposób budujący długotrwałe relacje
Program szkolenia
Czynniki skutecznego działania w sprzedaży – znajomość oferty, nawyki w sprzedaży, planowanie, zasady perswazji
Nowoczesne narzędzia i rozwiązania wykorzystywane w sprzedaży - przykłady i zasady działania – przegląd i charakterystyka
Identyfikacja rozwiązań do realizacji różnych form sprzedaży z uwzględnieniem specyfiki rynku i przyjętego przez firmę modelu biznesu
Analiza i wnioski ze strategii rozwoju sprzedaży
Budowanie pewności siebie i efektywność w sprzedaży
Narzędzia do budowania pewności siebie
Podnoszenie efektywności w działaniu
Analiza strategii rozwoju sprzedaży i personalizowanie oferty
Metody budowania cyfrowej ścieżki klienta.
Analiza działań sprzedażowych dostosowanych do ścieżki klienta.
Planowanie działań w oparciu o potrzeby klientów w kontekście różnorodnych potrzeb klientów – personalizowanie oferty sprzedażowej