Skuteczna sprzedaż

Obietnica...

Osoba, która zgłębi i wdroży zdobytą wiedzę nabędzie umiejętności skutecznego działania w sprzedaży wykorzystując dostępne narzędzia i techniki oraz cyfrowe narzędzia pomagające w sprzedaży w przedsiębiorstwie.

 

Dla kogo

  • Handlowcy, sprzedawcy
  • Kierownicy działów handlowych
  • Osoby, które chcą poszerzyć wiedzę i umiejętności w zakresie m.in. nawiązywania kontaktu z klientem, diagnozy potrzeb sprzedażowych, prezentacji oferty, odpowiadania na obiekcje, finalizacji sprzedaży
 

Uczetnik po szkoleniu

  • Umiejetnie poszukuje rozwiązań do zarządzania relacjami z klientem
  • Identyfikuje rozwiązania do realizacji różnych form sprzedaży odpowiednie do specyfiki rynku i przyjętego przez firmę modelu biznesowego
  • Analizuje i wyciąga wnioski ze strategii rozwoju sprzedaży
  • Identyfikuje właściwe działania i narzędzia wspierające działania sprzedażowe 
  • Proponuje działania sprzedażowe dostosowane do ścieżki klienta 
  • Planuje działania w oparciu o potrzeby klientów 
  • Dostrzega różnorodności potrzeb klientów 
  • Komunikuje się z klientem w sposób budujący długotrwałe relacje
 

Program szkolenia

1: Czynniki skutecznego działania w sprzedaży

  • Znajomość oferty
  • Nawyki w sprzedaży, planowanie, zasady perswazji

2: Nowoczesne narzędzia i rozwiązania  wykorzystywane w sprzedaży

  • Przykłady i zasady działania
  • Przegląd i charakterystyka

3: Identyfikacja rozwiązań do realizacji różnych form sprzedaży z uwzględnieniem specyfiki rynku i przyjętego przez firmę modelu biznesu 

4: Analiza i wnioski ze strategii rozwoju sprzedaży 

5: Budowanie pewności siebie i efektywność w sprzedaży

6: Narzędzia do budowania pewności siebie

7: Podnoszenie efektywności w działaniu

8: Analiza strategii rozwoju sprzedaży i personalizowanie oferty

9: Metody budowania cyfrowej ścieżki klienta.

10:Analiza działań sprzedażowych dostosowanych do ścieżki klienta.

11: Planowanie działań w oparciu o potrzeby klientów w kontekście różnorodnych potrzeb klientów

  • Personalizowanie oferty sprzedażowej

12: Komponenty sprzedaży

  • Nowoczesna sprzedaż wykorzystująca narzędzia cyfrowe,
  • Kontraktowanie sprzedaży,
  • Zamykanie sprzedaży,
  • Obsługa posprzedażowa klienta

Ilość godzin: 16h

Miejsce i termin: do ustalenia

Zgłoś swój udział

Zgłoś zapotrzebowanie

To pole jest wymagane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Podaj prawidłowy adres E-mail.
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Pole jest wymagane
Zaznacz pole antyspamowe.

 

 

Galeria zdjęć ze szkolenia

Copyright 2009-2025 Akademia Kompas

Projekt i wykonanie StudioAlfa.pl tworzenie stron Joomla