Zarządzanie emocjami

Obietnica...

Osoba, która posiądzie wiedzę oraz wdroży ją w swoje życie wzmocnić własną strategię zarządzania emocjami w pracy. Skoncentruje się na rozwoju inteligencji emocjonalnej, nauczy samokontroli oraz rzeczywistej  oceny sytuacji niezbędnej do właściwych reakcji w danych okolicznościach.

 

Dla kogo

  • Dla osób, które na co dzień pracują bezpośrednio z ludźmi 
  • Dla osób chętnych do nauki budowania satysfakcjonujących relacji 
  • Dla osób, które chcą rozwinąć swoją samoświadomość 
  • Dla osób zainteresowanych powyższym tematem i rozwojem osobistym 
  • Dla ludzi, którzy mają poczucie, że w trudnych sytuacjach irytacja i złość przejmują nad nimi kontrolę 
  • Dla ludzi, którym zdarza się impulsywnie zareagować, a później wyrzucać sobie „po co to zrobiłem/-am?” 
  • Dla ludzi, którzy obawiają się, że emocjonalne reakcje wpływają na to, jak odbierają ich inni
  • Dla ludzi, którzy pogrążają się w negatywnych, uciążliwych myślach, które blokują ich przed działaniem 
  • Dla ludzi, którzy mają poczucie, że czasem drobne rzeczy potrafią ich wyprowadzić z równowagi 
  • Poddają się emocjom innych ludzi i czują się tym przytłoczeni 
 

Korzyści

  • Zyskasz świadomość własnych emocji
  • Poznasz mechanizmy skutecznego zarządzania emocjami w pracy
  • Zrozumiesz wpływ emocji na nasze myśli i działania
  • Nabędziesz umiejętność słuchania i regulowania własnych emocji
  • Poznasz mechanizmy kontrolowania emocji i zachowania równowagi emocjonalnej
  • Zminimalizujesz wpływ negatywnych i uciążliwych myśli na samopoczucie i działanie
  • Nabędziesz umiejętności komunikowania się zgodnie z podejściem NVC (porozumienie bez przemocy)
 

Program szkolenia

Moduł I. Zarządzanie emocjami – samoświadomość

  • Siła samoobserwacji 
  • Cztery kroki zarządzania emocjami 
  • Czułe punkty a zarządzanie emocjami 
  • Wpływ emocji na neurobiologię 
  • Trzy mózgi człowieka a zarządzanie emocjami 
  • Budowanie świadomości – jak uczymy się wyrażania emocji 
  • Różnice indywidualne w postrzeganiu i zarządzaniu emocjami 
  • Emocje w naszym ciele i ich role, pozytywne i negatywne.

Moduł II. Zarządzenie emocjami – komunikacja i budowanie relacji

  • Komunikacja interpersonalna z określonymi typami ludzi zgodnie z modelem DISC a zarządzanie emocjami 
  • Budowanie zdrowych i spokojnych relacji z określonymi typami osobowości 

Moduł III. Zarządzanie emocjami – narzędzia radzenia sobie z emocjami w pracy

  • Rozpoznawanie stanu wewnętrznego a zarządzanie emocjami 
  • Czy możliwe jest zarządzanie emocjami? Jak odróżnić fakty od własnych przekonań?
  • Techniki zarządzania emocjami: podwójna dysocjacja, ćwiczenie mentalne, helikopter, RTZ, technika stop 
  • Techniki „czyszczenia emocji”.
  • Techniki kontroli emocji
  • Umiejętność wyrażania własnych opinii, oczekiwań i potrzeb.
  • Techniki rozumienia emocji innych osób.
  • Techniki opanowania emocji podczas konfliktów.
  • Ćwiczenia fizyczne rozładowujące złość, smutek, poczucie obciążenia.

Ilość godzin: 8

Miejsce i termin: do ustalenia

Zgłoś swój udział

Zgłoś zapotrzebowanie

To pole jest wymagane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Podaj prawidłowy adres E-mail.
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Pole jest wymagane
Zaznacz pole antyspamowe.

 

 

Galeria zdjęć ze szkolenia

Copyright 2009-2025 Akademia Kompas

Projekt i wykonanie StudioAlfa.pl tworzenie stron Joomla